![]() |
Zit je ook in de shit.
De veertig probleemwijken van Vogelaar
DEN HAAG - Hieronder volgt de lijst van 40 probleemwijken van minister Ella Vogelaar. Rotterdam (7): Rotterdam Oud West, Rotterdam Oud Noord, Bergpolder, Overschie, Oud Zuid, Vreewijk, Zuidelijke Tuinsteden Amsterdam (5): Bos en Lommer, Amsterdam Noord, Nieuw West, Amsterdam Oost, Bijlmer Den Haag (4): Stationsbuurt, Schilderswijk, Den Haag Z-West, Transvaal Utrecht (4): Kanaaleiland, Ondiep, Overvecht, Zuilen Oost Arnhem (4): Klarendal, Presikhaaf, Het Arnhemse Broek, Malburgen/Immerloo Eindhoven (3): Woensel West, Doornakkers, Bennekel Groningen (2): Korrewegwijk, De Hoogte Alkmaar: Overdie Amersfoort: De Kruiskamp Deventer: Rivierenwijk Dordrecht: Wielwijk/Crabbehof Enschede: Mekkelholt/Deppenbroek Heerlen: Meezenbroek Leeuwarden: Heechterp/Schieringen Maastricht: Maastricht Noordoost Nijmegen: Hatert Schiedam: Nieuwland Zaanstad: Poelenburg http://www.langkawi.dk/smileys/u171.gif |
Re: Zit je ook in de shit.
Quote:
Ik heb ook in Amsterdam Oost gewoond, was echt relax. Woonde 1 straatje achter de plek waar Theo van Gogh vermoord is. (moordenaar zat overigens bij mij op de middelbareschool :lol: ) |
en trouwens...
Den haag is 1 en al shit... |
Quote:
|
Er is niks met Den Haag zuidwest :lol:
|
ja ik stond perongeluk met mijn schoen in de honden poep..
dus ik stond in de shit.. :lol: |
Quote:
|
Ik zit niet in de shit,ik zit op de bank :lol:
|
All times are GMT. The time now is 01:20 PM. |
Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved