Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De Islam: Een religie als alle anderen! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=485)

NiniBeebie 03-09-2005 03:54 PM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie+--><div class='quotetop'>QUOTE(Faya-lobie)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by NiniBeebie@
<!--QuoteBegin-Faya-lobie

Quote:

Quote:

Nini, ben/voel je na de huwelijk nog steeds moslim?

Ik denk dat waar iemand in gelooft dat dat niet zomaar over gaat. Je geloof is iets van jezelf denk ik... Ik geloof dat er een God is.

Ik ben geen geweldige moslim, ben ik heel eerlijk in. Ik eet varkensvlees enzo... :oops:

Okay Meid, nu geloof ik je volkomen. Zeg dan gelijk dat je niet als moslim leeft en durf ook voor te komen dat je eigenlijk geen moslim bent.

Alvast veel geluk samen Nini en aanstaande man.[/b]
Thnxx :wink:

Hein 03-09-2005 03:56 PM

Quote:

Originally posted by Ghost...
Ik begeef me totaal niet op glad ijs.
En ik weet wat Nikaah inhoudt, Bedankt daarvoor.
Maar hoeveel moslims doen nog de nikaah als ze met een hindoe trouwen?
Tenzij de hindoe alleen bereidt is om moslim te worden.
Lees goed: bereid!

Ja het zal zo wel naar voren worden gebracht hij/zij was bereid......
gome one Ghost give me a break man :?

Faya-kroitie 03-09-2005 04:00 PM

Quote:

Ik begeef me totaal niet op glad ijs.
En ik weet wat Nikaah inhoudt, Bedankt daarvoor.
Maar hoeveel moslims doen nog de nikaah als ze met een hindoe trouwen?
Tenzij de hindoe alleen bereidt is om moslim te worden.
Lees goed: bereid!

Laatste poging dan gaan ik naar huis. Ik weet wel als een moslim samenwoont zonder de islamitische huwelijk dan pleegt die persoon een grote zonde.( Islam heeft een mooi woord hiervoor). Dus kan iemand zoch moslim noemen terwijl hij aan de andere kant tegen de islam regels leeft.

Een moslim mag geen eigen mening hebben.De moslim moet volgen wat in de boeken staat. Ben je het niet eens dan vraag aan een geleerde wat Islam betekent (=volledige overgave aan Allah).

Ghost ophouden anders zet jij je eigen voor schut.

Ghost... 03-09-2005 04:01 PM

Degene die de plank mis slaat, is degene die zoveel woede in zich heeft en moslims voor varkens uitmaakt.
De liefde/vrede tussen beide geloven is moeilijk te zoeken bij jou.
Tja.

En niemand zegt tegen mij om op te houden.
Iedereen heeft recht op een mening, dus ik ook!
Als ik wil duidelijk maken dat moslims niets verplichten of dat het niet meestal voorkomt bij moslims die de hindoes laten bekeren, zet ik mezelf voor schut..

Hein 03-09-2005 07:29 PM

Quote:

Degene die de plank mis slaat, is degene die zoveel woede in zich heeft en moslims voor varkens uitmaakt.
Tja.

Als ik wil duidelijk maken dat moslims niets verplichten of dat het niet meestal voorkomt bij moslims die de hindoes laten bekeren, zet ik mezelf voor schut..

weet je ghost je bent een zielig figuur echt waar als je mijn stukken leest en ik bedoel goed leest zal je zelf zien dat ik niet alle moslims varkens noemt maar jou reactie wekt mij best zorgen verdrink toch lekker in je eigen s.hit wil je de groeten ghost neem een voorbeeld aan Ninibeebie het zal je een ander mens maken.

Amen

valentijn 03-09-2005 08:34 PM

Gatvedamme over fatsoens normen gesproken dat is op deze topic ver te zoeken het heeft niets meer te maken met een open discussie.
Het gaat hier bij jullie alleen maar wat is beter hindoeisme of de islam de plank word volkomen misgeslagen :wink:

Hein 03-09-2005 08:36 PM

Quote:

Originally posted by valentijn
Gatvedamme over fatsoens normen gesproken dat is op deze topic ver te zoeken het heeft niets meer te maken met een open discussie.
Het gaat hier bij jullie alleen maar wat is beter hindoeisme of de islam de plank word volkomen misgeslagen :wink:

Weet je wat ik de grap vind van dit alles ik heb geen van bovenstaande geloofsvorm wwwooohahahaha

NiniBeebie 03-09-2005 08:42 PM

Quote:

Originally posted by Heineken+--><div class='quotetop'>QUOTE(Heineken)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Ghost...
Quote:

Tja.

weet je ghost je bent een zielig figuur echt waar als je mijn stukken leest en ik bedoel goed leest zal je zelf zien dat ik niet alle moslims varkens noemt maar jou reactie wekt mij best zorgen verdrink toch lekker in je eigen s.hit wil je de groeten ghost neem een voorbeeld aan Ninibeebie het zal je een ander mens maken.

Amen[/b]
:oops:

Ik ben misschien geen goede moslim...ik eet varkensvlees enzo...
maar ik vind het veel belangrijker dat mensen elkaar behandelen als mens. Ook de niet moslims zijn mensen van vlees en bloed... Niemand kan een ander zijn geloof opdringen. Mij is geleerd dat je iemand niet mag haten... Ik hoor vaak dingen als ieuw gatver ga je met een hindoe...dit en dat. Ik lap dat soort dingen aan mn laars... :wink:

valentijn 03-09-2005 08:45 PM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

Weet je wat ik de grap vind van dit alles ik heb geen van bovenstaande geloofsvorm wwwooohahahaha[/b]
Als het zo is hoe beschrijf jij je bijdrage op deze topic dan constructief of destructief :roll:

valentijn 03-09-2005 08:52 PM

Quote:

Originally posted by NiniBeebie+--><div class='quotetop'>QUOTE(NiniBeebie)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Heineken@
<!--QuoteBegin-Ghost...

Quote:

Quote:

Tja.

Amen

maar ik vind het veel belangrijker dat mensen elkaar behandelen als mens. Ook de niet moslims zijn mensen van vlees en bloed... Niemand kan een ander zijn geloof opdringen. Mij is geleerd dat je iemand niet mag haten... Ik hoor vaak dingen als ieuw gatver ga je met een hindoe...dit en dat. Ik lap dat soort dingen aan mn laars... :wink:[/b]
Schat niemand heeft het recht jou te zeggen of jij goed of slecht bent en ben het met je eens dat de waarde van ieder mens op haar of hem z'n kunnen moet beoordelen en niet op basis van relegie.
Wees trots dat je je hart volgt en niet luistert naar die randdebielen die denken door hun volume op te zetten de wereld van hun is.
Weet je ECHTE LIEFDE SLEEPT je door moeilijke tijden :wink:

NiniBeebie 03-09-2005 08:56 PM

Quote:

Originally posted by valentijn+--><div class='quotetop'>QUOTE(valentijn)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by NiniBeebie+--><div class='quotetop'>QUOTE(NiniBeebie)
Quote:

<!--QuoteBegin-Heineken
Quote:

@
<!--QuoteBegin-Ghost...

Quote:

Quote:

Tja.

Amen

maar ik vind het veel belangrijker dat mensen elkaar behandelen als mens. Ook de niet moslims zijn mensen van vlees en bloed... Niemand kan een ander zijn geloof opdringen. Mij is geleerd dat je iemand niet mag haten... Ik hoor vaak dingen als ieuw gatver ga je met een hindoe...dit en dat. Ik lap dat soort dingen aan mn laars... :wink:[/b]
Schat niemand heeft het recht jou te zeggen of jij goed of slecht bent en ben het met je eens dat de waarde van ieder mens op haar of hem z'n kunnen moet beoordelen en niet op basis van relegie.
Wees trots dat je je hart volgt en niet luistert naar die randdebielen die denken door hun volume op te zetten de wereld van hun is.
Weet je ECHTE LIEFDE SLEEPT je door moeilijke tijden :wink:[/b][/quote]

:D :wink:

Anonymous 03-09-2005 09:02 PM

Voor mij geen moslims meer.. :disbelief:

Chaand 03-09-2005 09:05 PM

Quote:

Originally posted by Sita
Sang siet, ik tril van je woorden. :(

valentijn 03-09-2005 09:07 PM

Quote:

Originally posted by Sita
Gatverdamme wat draagt deze opmerking weer bij aan deze topic :bleh:

Chaand 03-09-2005 10:39 PM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-Sita
Quote:

Gatverdamme wat draagt deze opmerking weer bij aan deze topic :bleh:[/b]
Rot effe op yo. 8)

Ricardo Villalobos 03-09-2005 10:42 PM

jongens: http://www.indianfeelings.nl/applications/...pic.php?t=10852

Ghost... 03-10-2005 12:05 AM

Ik lees ontzettende misselijke reacties..

Tegen Heineken: Ik heb niet gezegd dat jij zei dat alle moslims varkens waren. Het is maar een kwestie van goed lezen.
Als men aan het discussieren is, hoort men volwassen te discussieren, althans dat verwacht ik van mijn tegenstander. Maar als diegene over s h i t en varkens gaat beginnen, weet ik wel hoe jong diegene is. Dus daarom: Zielig kun je zoveel mensen noemen, maar kijk dan eerst naar jezelf en lees je post goed door, voordat je mij weer zielig noemt.
Je advies aannemen om een voorbeeld te nemen van beebie, doe ik niet.
Geloof draag je met je hart mee, en dat doet zij niet.
Ik zeg niet dat je er radicaal mee om moet gaan, maar liefde voor je geloof hoort in je hart te vloeien en als men als moslim zijnde is opgegroeid en de leefregels mee heeft gekregen en dan nog bepaalde dingen gaan doen die haram zijn (niet persoonlijk bedoeld), weet ik genoeg. Zulke mensen hoef ik niet te zijn noch te kennen want die leven in een waan (nogmaals niet persoonlijk bedoeld).

En dan komt er iemand met een opmerking: Voor mij geen moslim meer..
Waar gaat het naartoe?

Ik wil de fatsoen op If wel behouden, maar de leeftijdscategorie voldoet daar niet aan.
Er wordt uitgescholden, namen gegeven, denigrerend gesproken over de Islam / moslims en als ik daar mijn mond over open doe, blijk ik mezelf voor schut te zetten of ben ik opeens een zielig figuur.
Het is me nu allemaal duidelijk dat een topic over de Islam niet meer mogelijk blijkt te zijn, omdat mensen te kinderachtig zijn om een normaal antwoord te geven. Vroeger was dit wel nog mogelijk, jammer dat je de tijd niet terug kunt draaien. En zeer jammer dat mensen geen nuttig reactie achter kunnen laten op

Dus bij deze, is mijn zogeheten discussie gesloten met Heineken, omdat ik weiger zijn niveau te bereiken.

De Islam is inderdaad net als elk ander religie een mooie religie. Alleen zijn mensen blind.

Chaand 03-10-2005 12:42 AM

Hik

Anwar Puttarjee 03-10-2005 03:54 AM

Dat heb je mooi gezegd, Ghost. :wink:

Ik vind het ook zeer betreurend dat mensen zo kinderachtig reageren in - bijna - alle topics. Helaas wordt hier niets aan gedaan door de moderators.

Anonymous 03-10-2005 05:32 AM

Mijn reactie was overigens niet denigrerend bedoeld. Ik wil gewoon nooit meer een relatie met een moslim. Ik hoop dus dat ik niet weer verliefd zal worden op een moslim, maar dat kun je niet voorspellen. Ik heb overigens niets tegen moslims, maar een relatie gaat gewoon zo vaak mis (ja, je hebt uitzonderingen, maar je wordt er niet voor niets altijd zo vaak voor gewaarschuwd).

Ik heb een hele lieve (gewone :!: ) vriend die moslim is en als hij bij mij thuis komt zorg ik ervoor dat ik met halal vlees heb gekookt, geen varkensvlees in huis heb, dat soort dingetjes. Hij is mijn beste vriend en hij is moslim, oooh. :P :wink:

Dus mijn reactie was niet denigrerend bedoeld, maar ik wilde alleen zeggen dat ik geen relatie meer wil met een moslim, want dat is (weet ik uit ervaring) onnodig veel problemen vragen. Ik heb niets tegen moslims, ik heb notabene een kind van een moslim. :idea:

Respect to all of you!

Hein 03-10-2005 07:29 AM

Quote:

Ik lees ontzettende misselijke reacties..

Tegen Heineken: Ik heb niet gezegd dat jij zei dat alle moslims varkens waren. Het is maar een kwestie van goed lezen.
Als men aan het discussieren is, hoort men volwassen te discussieren, althans dat verwacht ik van mijn tegenstander. Maar als diegene over s h i t en varkens gaat beginnen, weet ik wel hoe jong diegene is. Dus daarom: Zielig kun je zoveel mensen noemen, maar kijk dan eerst naar jezelf en lees je post goed door, voordat je mij weer zielig noemt.
Je advies aannemen om een voorbeeld te nemen van beebie, doe ik niet.
Geloof draag je met je hart mee, en dat doet zij niet.
Ik zeg niet dat je er radicaal mee om moet gaan, maar liefde voor je geloof hoort in je hart te vloeien en als men als moslim zijnde is opgegroeid en de leefregels mee heeft gekregen en dan nog bepaalde dingen gaan doen die haram zijn (niet persoonlijk bedoeld), weet ik genoeg. Zulke mensen hoef ik niet te zijn noch te kennen want die leven in een waan (nogmaals niet persoonlijk bedoeld).

En dan komt er iemand met een opmerking: Voor mij geen moslim meer..
Waar gaat het naartoe?

Ik wil de fatsoen op If wel behouden, maar de leeftijdscategorie voldoet daar niet aan.
Er wordt uitgescholden, namen gegeven, denigrerend gesproken over de Islam / moslims en als ik daar mijn mond over open doe, blijk ik mezelf voor schut te zetten of ben ik opeens een zielig figuur.
Het is me nu allemaal duidelijk dat een topic over de Islam niet meer mogelijk blijkt te zijn, omdat mensen te kinderachtig zijn om een normaal antwoord te geven. Vroeger was dit wel nog mogelijk, jammer dat je de tijd niet terug kunt draaien. En zeer jammer dat mensen geen nuttig reactie achter kunnen laten op

Dus bij deze, is mijn zogeheten discussie gesloten met Heineken, omdat ik weiger zijn niveau te bereiken.

De Islam is inderdaad net als elk ander religie een mooie religie. Alleen zijn mensen blind.

Zo dacht ik er ook over Ghost :wink:

Faya-kroitie 03-10-2005 08:02 AM

Ghost,

als je de waarheid niet onder ogen wilt zien dan is heel logisch dat je bovenstaande reactie's krijgt. Ghost je schiet met losse flodders. Wilt je iets duidelijk maken dan kom met goede argumenten of voorbeelden. Dat enkele leden zeer fel reageren is niet zomaar. Ze hebben 1 en ander meegemaakt binnen hun familie in combinatie met Islam. Dan kom jij met een verhaal aanzetten alsof niks aan de hand ....................... :naughty: Neen Ghost, Je bent niet goed bezig. By the way: Heineken heeft een bepaald groep binnen jouw religie (die non moslims verplicht tot moslims) voor varken uitgemaaakt. Van jou Ghost begreep ik dat Islam niemand verplicht. Dan snap ik niet dat Ghost geraakt wordt door de reactie van heineken. :think:

P.S.: Ghost als jij niet over voldoende kennis bezit over Islam geloof dan is mijn advies stop er mee over te schrijven. Jou bewering dat Islam niemand verplicht tot Islam, dan moet je gaan afvragen hoe de Hindoes in India nu als moslims leven? Heb je hier een verklaring voor? Vrijwillig of Verplicht moslims geworden?

valentijn 03-10-2005 09:30 AM

Quote:

Originally posted by Chaand+--><div class='quotetop'>QUOTE(Chaand)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by valentijn@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)[/b]
Ik wist niet dat Sita hulp van jou nodig heeft,het tekent maar weer wat voor niveau dit topic heeft bereikt jou antwoord zegt er genoeg over :disbelief:

Hein 03-10-2005 09:41 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Chaand+--><div class='quotetop'>QUOTE(Chaand)
Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)[/b]
Ik wist niet dat Sita hulp van jou nodig heeft,het tekent maar weer wat voor niveau dit topic heeft bereikt jou antwoord zegt er genoeg over :disbelief:[/b][/quote]

En weer wordt er iemands niveau op proef gesteld

men heeft best een hoge dunk van zich zelf :cry:

valentijn 03-10-2005 09:44 AM

Zo te zien maakt drank meer kapot dan men lief heeft :think:

Hein 03-10-2005 09:46 AM

Quote:

En dit is zeer pesoonlijk

En weer wordt er een objectief iemand onderuit gehaald

VENT je kent me niet eens je oordeelt mij op mijn Nick :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

valentijn 03-10-2005 09:49 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by valentijn+--><div class='quotetop'>QUOTE(valentijn)
Quote:

Quote:

Originally posted by Chaand
<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)

Ik wist niet dat Sita hulp van jou nodig heeft,het tekent maar weer wat voor niveau dit topic heeft bereikt jou antwoord zegt er genoeg over :disbelief:[/b]

men heeft best een hoge dunk van zich zelf :cry:[/b][/quote]
Ja sorry hoor wel tof vinden als men anderen afzeikt maar als men de bal terug gekaatst krijgt dan gaat men zitten janken en gaat men dan topics openen dat er teveel gezeik is :roll:

valentijn 03-10-2005 09:51 AM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

En dit is zeer pesoonlijk

En weer wordt er een objectief iemand onderuit gehaald

VENT je kent me niet eens je oordeelt mij op mijn Nick :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/b]
Waarom alles zo persoonlijk nemen it's a joke dat is toch wat je wil dat er meer op deze forum gebeurd,doe ik dat ga je weer zeiken :wink:

Hein 03-10-2005 09:52 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Heineken+--><div class='quotetop'>QUOTE(Heineken)
Quote:

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)

Ik wist niet dat Sita hulp van jou nodig heeft,het tekent maar weer wat voor niveau dit topic heeft bereikt jou antwoord zegt er genoeg over :disbelief:

men heeft best een hoge dunk van zich zelf :cry:[/b]
Ja sorry hoor wel tof vinden als men anderen afzeikt maar als men de bal terug gekaatst krijgt dan gaat men zitten janken en gaat men dan topics openen dat er teveel gezeik is :roll:[/b][/quote]

Eindelijk iemand die er intrapt
Waar zeiken jullie dan over hoevaak heb ik gezegd Lang leven de LOL
EN ja nog iets Kerel ik heb niemand persoonlijk aangevallen en dat zal ik ook nooit doen

valentijn 03-10-2005 09:55 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Heineken
Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)

Ja sorry hoor wel tof vinden als men anderen afzeikt maar als men de bal terug gekaatst krijgt dan gaat men zitten janken en gaat men dan topics openen dat er teveel gezeik is :roll:[/b]
EN ja nog iets Kerel ik heb niemand persoonlijk aangevallen en dat zal ik ook nooit doen[/b][/quote]
Weet ik dat respecteer ik ook van jou :lol: :lol: :lol: :wink:

Hein 03-10-2005 09:57 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)

Ja sorry hoor wel tof vinden als men anderen afzeikt maar als men de bal terug gekaatst krijgt dan gaat men zitten janken en gaat men dan topics openen dat er teveel gezeik is :roll:

EN ja nog iets Kerel ik heb niemand persoonlijk aangevallen en dat zal ik ook nooit doen[/b]
Weet ik dat respecteer ik ook van jou :lol: :lol: :lol: :wink:[/b][/quote]

:wink: zou jij een biertje met me willen drinken :lol:

Faya-kroitie 03-10-2005 09:58 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)

EN ja nog iets Kerel ik heb niemand persoonlijk aangevallen en dat zal ik ook nooit doen

Weet ik dat respecteer ik ook van jou :lol: :lol: :lol: :wink:[/b]
:wink: zou jij een biertje met me willen drinken :lol:[/b][/quote]

...............Drank maak meer kapot dan je lief is ........... :laughing: :laughing: :silenced:

Hein 03-10-2005 10:00 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie+--><div class='quotetop'>QUOTE(Faya-lobie)</div>
Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)

Weet ik dat respecteer ik ook van jou :lol: :lol: :lol: :wink:

:wink: zou jij een biertje met me willen drinken :lol:[/b]
...............Drank maak meer kapot dan je lief is ........... :laughing: :laughing: :silenced:[/b][/quote]

liefde maakt meer kapot dan je lief is

valentijn 03-10-2005 10:01 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)

Weet ik dat respecteer ik ook van jou :lol: :lol: :lol: :wink:[/b]
:wink: zou jij een biertje met me willen drinken :lol:[/b][/quote]
Lijkt me lekker maar het punt is namelijk ben al 5 jaar alchol vrij wil zeker nog 5 jaar aanvast plakken vandaar maar toch thanks :roll:

Hein 03-10-2005 10:02 AM

Quote:

:wink: zou jij een biertje met me willen drinken :lol:
Lijkt me lekker maar het punt is namelijk ben al 5 jaar alchol vrij wil zeker nog 5 jaar aanvast plakken vandaar maar toch thanks :roll:[/quote]

heel verstandig van je :wink:
maar laten we nu erover ophouden want we zijn zwaar off topic geloof ik :oops: of we moeten een nieuwe topic openen :lol:

Faya-kroitie 03-10-2005 10:07 AM

Een leven zonder Daroe is te vergelijken met een leven zonder Merharoe... :lol:

valentijn 03-10-2005 10:09 AM

[quote]Een leven zonder Daroe is te vergelijken met een leven zonder Merharoe...
Maar ik kan je wel zeggen zonder die daroe geniet ik wel meer van mijn merharoe hahahaha :wink:

Namira 03-10-2005 04:16 PM

Quote:

Originally posted by NiniBeebie

Wij zijn niet zo streng... geen soennie... die zijn meestal strenger *:wink:

Je bent dus ahmaddiyah.
Maar goed je eet varken je trouwt met een hindoe op z'n hindoestaans klinkt verreweg van moslim :?

NiniBeebie 03-10-2005 05:03 PM

Quote:

Originally posted by Namira+--><div class='quotetop'>QUOTE(Namira)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-NiniBeebie
Quote:

Wij zijn niet zo streng... geen soennie... die zijn meestal strenger *:wink:

Je bent dus ahmaddiyah.
Maar goed je eet varken je trouwt met een hindoe op z'n hindoestaans klinkt verreweg van moslim :?[/b]
Als jij dat vind Gefeliciteerd ermee :wink:

Chaand 03-10-2005 08:15 PM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Chaand+--><div class='quotetop'>QUOTE(Chaand)
Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

@
<!--QuoteBegin-Sita

Quote:

Quote:

Rot effe op yo. 8)[/b]
Ik wist niet dat Sita hulp van jou nodig heeft,het tekent maar weer wat voor niveau dit topic heeft bereikt jou antwoord zegt er genoeg over :disbelief:[/b][/quote]

:roll:

All times are GMT. The time now is 06:35 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved