Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De Islam: Een religie als alle anderen! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=485)

NiniBeebie 03-16-2005 06:48 PM

Quote:

Originally posted by Heineken+--><div class='quotetop'>QUOTE(Heineken)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by NiniBeebie@
<!--QuoteBegin-Heineken

Quote:

Quote:

Waar is ghost ik mis haar......

Is het een haar?? :lol:

weet nie zo'n gevoel kreeg ik wel :roll: :roll: :roll: :roll:[/b]
Ik wacht ook nog steeds op antwoord... :roll:

Hein 03-16-2005 06:49 PM

Quote:

Originally posted by NiniBeebie+--><div class='quotetop'>QUOTE(NiniBeebie)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Heineken+--><div class='quotetop'>QUOTE(Heineken)
Quote:

<!--QuoteBegin-NiniBeebie
Quote:

@
<!--QuoteBegin-Heineken

Quote:

Quote:

Waar is ghost ik mis haar......

Is het een haar?? :lol:

weet nie zo'n gevoel kreeg ik wel :roll: :roll: :roll: :roll:[/b]
Ik wacht ook nog steeds op antwoord... :roll:[/b][/quote]

zal ik maar niet doen als ik jou was
ik ga ook weg nu laterzzzzzzz

Ghost... 03-17-2005 12:06 AM

Ik zal maar de volwassene zijn en je vragen die je gesteld hebt, beantwoorden sinds je de mijne niet durft te beantwoorden. Wel ja, misschien hierna wel, hoewel ik dat betwijfel.

Geen extreme denkwijze????
Waarom zien en noemen ze niet moslims dan kafier? Waarom worden vrouwen zo onderdrukt bij de soennieten?? Waarom zo een haat tegen homo's????

Zoals je zelf hier zegt: Waarom noemen de soennieten niet-moslims kafier? Kafier betekent ongelovige. Niet moslims betekent mensen die geen moslims zijn, dus ongelovige zijn, dus kafier zijn, toch?
Vrouwen worden niet onderdrukt. Als jij denkt dat zij dat wel worden, wil ik hier graag voorbeelden van. Je hoeft niet aan te komen met familie gebeurtenissen, dat het is voorgekomen in je familie. Ik wil echte feiten zien. Het komt weleens voor dat een allochtoon iemand in mekar mept, maar dat wil dan niet zeggen dat alle allochtonen zo zijn.
En waarom haat tegenover homo's? Ik zou het geen haat noemen. De Islam heeft zo zijn regels over het geslacht en Allah (swt) heeft niet voor niets Adam (as) en Eva geschapen. Volgens mij niet 2 Adam (as) of 2 Eva
Als iemand homo's haat tot aan het bot, moet je bij de marokkanen en turken kijken.

Respect??????????????????? Waar is jullie respect gebleven??

Welk respect? Respect voor wie? Respect voor amaddiya's? Hebben ahmaddiya's respect dan?
Waar is jullie respect nogmaals voor onze Heilige Profeet (saw)?

http://www.alislam.org/

Het spijt me dat ik het zeg, maar ik heb het niet verder gelezen, want meteen op de front page heb je die zogenaamde messiah. Bedoel, dat moet genoeg zeggen.
Wil je met een site komen, kom met een goeie!
Ik ken ook zo die sites voor je zoeken van dit niveau.

eet jij alleen hallal???

Ja, ik eet halal. k koop mijn vleeswaren bij een islamtische slagerij. Ik kijk eerst goed wat in de producten zit alvorens ik het koop. En mocht ik thuiskomen en ik zie alsnog dat het of kippen of runder extract bevat, aarzel ik er niet over en gooi het gewoon weg.
Bepaalde producten hier in NL zijn halal. Juist omdat NL zoveel moslim inwoner hebben, wordt daar mee rekening gehouden en dan komt zo iemand op het forum zeggen dat het in alle producten dierlijke vetten zitten. Ik zou zeggen, ga elke product na en dan zul je vanzelf zien dat je ongelijk hebt.
Er zijn natuurlijk wel moslims die bij KFC zitten of een chicken/ham burger smullen bij de MAC, maar die zullen daar zelf voor moeten boeten.
Als je iets onbewust doet, zul je daar niet gestraft voor worden. Maar iets bewust doen, valt tig malen zwaarder. Dat is en maak ik mijn probleem niet.
Mag ik dus aannemen dat dat jouw argument was, dat het dan oke zou zijn om haram te eten, omdat het toch zogenaamd in 'alles' zit?
Zou iemand echt zo onwetendheid zijn? Of heeft die Khan van tv dat wijsgemaakt?

want zelfs in kauwgom zit dierlijk vet
Ik heb er net een Sportlife-pakje bijgehaald:
Sportlife: Chewing gum zonder suiker, gezoet met zoetstoffen.
Ingredienten= Zoetstoffen, gombasis van natuurlijke aroma, kleurstof, glansmiddelen, voedingsvezels. En dan staan er nog dingen overkoolhydraten, kalorien en vetzuren.
Vertel waar de dierlijk vet onder staat dan? Onder voedingsvezels? Of onder zoetstof misschien?

Jij als ahmaddiya duidt ahmaddiyah's aan met niet-moslim, dus eigelijk valt er niets meer over te zeggen, want je zegt het zelf!

Ik hoop dat je tevreden bent , dat ik je vragen heb beantwoordt. Is het misschien mogelijk om de mijne dan te beantwoorden, want ik ben heel nieuwsgierig wat jij daarop te zeggen heb.
Weliswaar zou je alles 4-kant tegenspreken (ik verwacht eigenlijk niet anders van je), dan nog verwacht ik een antwoord erop. En niet kinderachtig doen, dat ik niet alles heb beantwoord, maar ik heb me best voor je gedaan en dat zou meer dan voldoende moeten zijn.

Anwar Puttarjee 03-17-2005 12:19 AM

Ghost, respect voor je volwassen manier van discussieren. :clap: (Even offtopic)

Ghost... 03-17-2005 12:24 AM

Ik zou ook kunnen gaan schelden of nog ergere dingen doen, maar daar bereik je niets mee. En vooral als het over de Islam of over soenniet/ahmaddiya gaat.
Enige wat ik verwacht, is hetzelfde van mijn mede-Ifer.
Alleen valt dat soms zwaar tegen.

Wel bedankt.

Ricardo Villalobos 03-17-2005 12:31 AM

Eyyy kom op mangg, give de ahmadiyya's een break, waarom zo streng? Ze accepteren de koran toch? Nou, daarmee is alles klaar. Hoe kunnen ze dan geen moslims zijn?

Neo 03-17-2005 07:59 AM

Quote:

Originally posted by Jeff Mills
Eyyy kom op mangg, give de ahmadiyya's een break, waarom zo streng? Ze accepteren de koran toch? Nou, daarmee is alles klaar. Hoe kunnen ze dan geen moslims zijn?
Ik snap het ook niet hoor
:P

NiniBeebie 03-17-2005 02:49 PM

Ahmadiyya's zijn volgens de soennieten kafiers, in de koran staat dat een moslim een ander geen kafier mag noemen...maar goed de soennieten zijn de goede moslims... :roll:

Het gerucht dat Ahmadiyyas niet in de Profeet Mohammed geloven is een grote fabel... zo zie je maar hoe dom soennie's zijn. In hun Moskee word ze geleerd een hekel te hebben aan niet-soennies... en dan geef ik een voorbeeld Moskee Taibah te Amsterdam. Ga daar eens kijken wat de imams daar aan kinderen leren.

Nog maals Ahmadiyyas zijn geen moslims volgens de soennieten omdat ze met de tijd mee gaan.

Kannadiga 03-17-2005 03:43 PM

Eigenlijk verschillen de Ahmadiyya's en de Soennieten niet zo veel. Ze aanbidden beide de zelfde god, nl.Allah. Ze hebben beiden dezelfde Koran en erkennen Mohammad. De verschillen bij verschillende hindoestromingen zijn veel groter. Maar hindoes zijn gewend om te leven met diversiteit.
Het strijdpunt met Ahmadiyya's en Soennieten is dat de Ahmadiyya's ook geloven in Hazrat Ahmad, een hervormer. Maar volgens de officiele Islam is Mohammad de laatste profeet. Dus het feit dat de Ahmadiyya's ook Hazrat Ahmad als een profeet beschouwen wordt dat door de Soennieten als kufr gezien.

Ghost... 03-17-2005 04:30 PM

Als er wordt gezegd dat de soennieten en de ahmaddiya's niet veel van elkaar verschillen, zouden de ahmaddiya's ook dom zijn, toch?

Maar goed, verschillen tussen beiden zijn:
1-De ahmaddiya's geloven wel in de Heilige Koran, maar geven hun eigen visie op de bevindingen. Van bepaalde dingen die er in staan, willen zij niets weten.
2-Soennieten en ahmaddiya's aanbidden dezelfde God, maar als die zelfde God heeft gezegd dat onze Heilige Profeet vzmh de allerlaatste Profeet is, hoe kunnen moslims komen zeggen dat Mirza Ghulam 'the promised messiah' is, en hem eerbieden als profeet?
Dit is de dank die de Heilige Profeet vzmh krijgt van mensen die zich moslim durven te noemen.
De Islam staat in de teken van Allah swt, maar Mohammed saw maakt daar een super groot deel uit.
3-Soennieten zullen zeggen dat ahmaddiya's geen moslims zijn, maar door ahmaddiya's worden soennieten beschouwd als extremisten.
En het meelopen met de tijd heeft hier totaal niets mee te maken.
(Ik kan doorgaan..)
In de Taibah wordt ook niet geleerd om niet moslims te haten. Waarschijnlijk heeft diegene die dit geschreven heeft, dit via via gehoord, want zij zelf kan dit niet zelf gehoord hebben, hetzij dat ahmaddiya's niet welkom zijn in dat moskee.

Ik heb ahmaddiya's nooit dom genoemd en lees nu zelf dat soennieten als dom gezien worden.
Ik moet zeggen dat ik hier gewoon van walg. Het is gewoon niet normaal, hoe onvolwassen erop gereageerd wordt als iemand ergens niet mee eens is.
Je ziet de soennieten niet uitschelden.
En jij als ahmaddiya hebt niet ontkend dat jullie niet moslims te zijn. je zegt: Wij lopen met de tijd mee. En daarnaast duidt jezelf ahmaddiya's aan met niet moslims.

Ik word eerlijk gezegd niet wijzer van dit. Als we doorgan, komt Nieniebeebie met nog meer scheldwoorden.
Het is al duidelijk hoe zij erover denkt en het is nog duidelijker dat ze geen normaal antwoord kan geven op de vragen die gesteld worden.
Ook is duidelijk dat zij weinig tot niets afweet van de soennietische gemeenschap.

Als er een echte ahmaddiya aanwezig is op de forum, die veel beter kan discussieren dan deze ahmaddiya, hoor ik het graag. Anders houdt het hier op. Want ik discusseer niet graag met mensen die niet tegen een stootje kunnen.

Anand 03-18-2005 09:45 AM

Quote:

Originally posted by Anwar Puttarjee+--><div class='quotetop'>QUOTE(Anwar Puttarjee)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Virgo
Quote:

ik ben naar de presentatie van de \"vertaalde\" koran geweest was heel intresant. waarom wordt er eigenlijk zo tegen Ahmaddiya 's aangekeken ?
Omdat zij in een oplichter Ahmad Mirza Weet-ik-veel-wat geloven als laatste profeet (die ergens in de 19ste opdook met zijn beweringen, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de Engelsen) en in zijn innovaties, terwijl in de Heilige Qur'aan zelf en in de Hadith wordt aangegeven dat Profeet Muhammed (saw) de Zegel der Profeten is. Er zouden dus geen profeten meer zijn na hem (saw). Zij geloven volgens de moslims in een leugen en worden om die reden niet als moslim erkend.[/b]
ik heb nog nooit hindoes op dit forum tegen een ander forum zien zeggen
dat zij geen hindoes zijn

moslims veroordelenn andere moslims wel tot ongelovigen
bravo :clap:

islam is vrede :laughing:

Neo 03-18-2005 09:54 AM

Quote:

Originally posted by Anand+--><div class='quotetop'>QUOTE(Anand)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Anwar Puttarjee@
<!--QuoteBegin-Virgo

Quote:

Quote:

ik ben naar de presentatie van de \"vertaalde\" koran geweest was heel intresant. waarom wordt er eigenlijk zo tegen Ahmaddiya 's aangekeken ?

Omdat zij in een oplichter Ahmad Mirza Weet-ik-veel-wat geloven als laatste profeet (die ergens in de 19ste opdook met zijn beweringen, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de Engelsen) en in zijn innovaties, terwijl in de Heilige Qur'aan zelf en in de Hadith wordt aangegeven dat Profeet Muhammed (saw) de Zegel der Profeten is. Er zouden dus geen profeten meer zijn na hem (saw). Zij geloven volgens de moslims in een leugen en worden om die reden niet als moslim erkend.

islam is vrede :laughing:[/b]
Je moet er wel in blijven geloven ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rachaad 03-18-2005 10:47 AM

Quote:

Originally posted by Ghost...
[b]Ik zal maar de volwassene zijn en je vragen die je gesteld hebt, beantwoorden sinds je de mijne niet durft te beantwoorden. Wel ja, misschien hierna wel, hoewel ik dat betwijfel.

Zoals je zelf hier zegt: Waarom noemen de soennieten niet-moslims kafier? Kafier betekent ongelovige. Niet moslims betekent mensen die geen moslims zijn, dus ongelovige zijn, dus kafier zijn, toch?
Vrouwen worden niet onderdrukt. Als jij denkt dat zij dat wel worden, wil ik hier graag voorbeelden van. Je hoeft niet aan te komen met familie gebeurtenissen, dat het is voorgekomen in je familie. Ik wil echte feiten zien. Het komt weleens voor dat een allochtoon iemand in mekar mept, maar dat wil dan niet zeggen dat alle allochtonen zo zijn.
En waarom haat tegenover homo's? Ik zou het geen haat noemen. De Islam heeft zo zijn regels over het geslacht en Allah (swt) heeft niet voor niets Adam (as) en Eva geschapen. Volgens mij niet 2 Adam (as) of 2 Eva
Als iemand homo's haat tot aan het bot, moet je bij de marokkanen en turken kijken.

kleine toevoeging: het homo/lesbi zijn staat ook als een van de voorwaarden voor het naderen van de Dag des Oordeels, oftwel, het eind

valentijn 03-18-2005 10:56 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Anwar Puttarjee@
<!--QuoteBegin-Virgo

Quote:

Quote:

Omdat zij in een oplichter Ahmad Mirza Weet-ik-veel-wat geloven als laatste profeet (die ergens in de 19ste opdook met zijn beweringen, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de Engelsen) en in zijn innovaties, terwijl in de Heilige Qur'aan zelf en in de Hadith wordt aangegeven dat Profeet Muhammed (saw) de Zegel der Profeten is. Er zouden dus geen profeten meer zijn na hem (saw). Zij geloven volgens de moslims in een leugen en worden om die reden niet als moslim erkend.

islam is vrede :laughing:[/b]
Het houd je wel bezig he die islam al je postings gaan er over.
En ff over dat van de hindoeisme vind ik niet zo gek dat ze elkaar niet veroordelen dat geloof is zo abstracht en divers dat je er alle kanten mee op kan met al zijn goden.
Nee hindoeisme is vrede en tolerantie als ze het van jou postings moeten hebben zie ik het somber in voor de hindoeisme :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Anand 03-18-2005 11:56 AM

Quote:

Originally posted by Neo+--><div class='quotetop'>QUOTE(Neo)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Anand
Quote:

ik heb nog nooit hindoes op dit forum tegen een ander forum zien zeggen *

moslims veroordelenn andere moslims wel tot ongelovigen *
bravo *:clap: *

islam is vrede *:laughing:

Je moet er wel in blijven geloven ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/b]
:mrgreen:
ja toch
als je ziet hoe moslims andere moslims hier veroordelen
dan denken we allemaal: islam is vrede 8)

Anand 03-18-2005 11:58 AM

Quote:

Originally posted by valentijn
ik benHet houd je wel bezig he die islam al je postings gaan er over.
En ff over dat van de hindoeisme vind ik niet zo gek dat ze elkaar niet veroordelen dat geloof is zo abstracht en divers dat je er alle kanten mee op kan met al zijn goden.
Nee hindoeisme is vrede en tolerantie als ze het van jou postings moeten hebben zie ik het somber in voor de hindoeisme :laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing:

nee niet al mijn postings gaan over islam :dance:

jij had toch hindoes koeienterroristen genoemd
dus kom jij maar niet praten

valentijn 03-18-2005 12:01 PM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Neo@
<!--QuoteBegin-Anand

Quote:

Quote:

ik heb nog nooit hindoes op dit forum tegen een ander forum zien zeggen *

moslims veroordelenn andere moslims wel tot ongelovigen *
bravo *:clap: *

islam is vrede *:laughing:

Je moet er wel in blijven geloven ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:
ja toch
als je ziet hoe moslims andere moslims hier veroordelen
dan denken we allemaal: islam is vrede 8)[/b]
Je haalt je eigen hindoeisme naar beneden door alleen maar met de islam bezig te houden,bye the way weet je dat je op deze manier vreemd gaat met een ander geloof dat doe je alleen maar als je eigen geloof je niet bevredigd :lol: :lol: :lol: :lol:

valentijn 03-18-2005 12:02 PM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

ik benHet houd je wel bezig he die islam al je postings gaan er over.
Nee hindoeisme is vrede en tolerantie als ze het van jou postings moeten hebben zie ik het somber in voor de hindoeisme :laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing:

nee niet al mijn postings gaan over islam :dance:

jij had toch hindoes koeienterroristen genoemd
dus kom jij maar niet praten[/b]
Vrijheid van meningsuitig of paste dat niet in je straatje :lol: :lol:

Anonymous 03-18-2005 12:07 PM

Quote:

Originally posted by Reza
Grappig is nu dat er 3 personen hebben gereageerd en dat er 3 verschillende antwoorden uitkomen. Hoewel geen van jullie het helemaal fout heeft, moet ik dus zeggen dat Sita inderdaad gelijk heeft en vreemdgenoeg heb ik haar dit nooit verteld. *

Adam is de eerste profeet geweest volgens Allah daar hij de eerste was die God's wil openbaarde aan de mens.

8)
Zo goed van mij! 8)

Respect to all the religions! Peace y'all! 8)

Faya-kroitie 03-18-2005 12:17 PM

Moslimboys/girls:

Vraag een subforum bij IF en behandel islam daarin. Op deze manier blijven jullie in een cirkel discussieren.

Good luck.

valentijn 03-18-2005 12:18 PM

[quote] Moslimboys/girls:

Vraag een subforum bij IF en behandel islam daarin. Op deze manier blijven jullie in een cirkel discussieren.

Good luck.

Mooi gezegd Faya wat ben je scherp :wink:

NiniBeebie 03-18-2005 12:43 PM

Ach ik ben al opgehouden met antwoorden... dit gaat toch alleen maar over of ik wel of geen moslim ben... :roll:

valentijn 03-18-2005 12:45 PM

Quote:

Originally posted by NiniBeebie
Ach ik ben al opgehouden met antwoorden... dit gaat toch alleen maar over of ik wel of geen moslim ben... *:roll:
schat lees mijn ander topic eens laat dat gekissebis over geloof achterwege je word er alleen maar gelukkiger van :wink:

MsLalkie 03-18-2005 12:47 PM

Schat?

NiniBeebie 03-18-2005 12:48 PM

Quote:

Originally posted by MsLalkie
Schat?
:lol:

NiniBeebie 03-18-2005 12:48 PM

Quote:

Originally posted by valentijn+--><div class='quotetop'>QUOTE(valentijn)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-NiniBeebie
Quote:

Ach ik ben al opgehouden met antwoorden... dit gaat toch alleen maar over of ik wel of geen moslim ben... *:roll:
schat lees mijn ander topic eens laat dat gekissebis over geloof achterwege je word er alleen maar gelukkiger van :wink:[/b]
:wink:

Anand 03-18-2005 02:09 PM

Quote:

Vrijheid van meningsuitig of paste dat niet in je straatje :lol: *:lol:
precies vrijheid van meningsuiting
er was daarom ook geen enkele hindoe die jou begon uit te schelden als reactie daarop 8)

eindelijke een moslim die vrijheid van meningsuiting uit kan spreken
:love:

Anand 03-18-2005 02:12 PM

Quote:

Originally posted by Sita+--><div class='quotetop'>QUOTE(Sita)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Reza
Quote:

Grappig is nu dat er 3 personen hebben gereageerd en dat er 3 verschillende antwoorden uitkomen. Hoewel geen van jullie het helemaal fout heeft, moet ik dus zeggen dat Sita inderdaad gelijk heeft en vreemdgenoeg heb ik haar dit nooit verteld. *

Adam is de eerste profeet geweest volgens Allah daar hij de eerste was die God's wil openbaarde aan de mens.

8)
Zo goed van mij! 8)

Respect to all the religions! Peace y'all! 8)[/b]
hoe weet jij dat hij het goed heeft dan

ik heb zoveel moslim matties en kennissen
Marokanen, Turken, hindustanen noem maar op
ik had het aan ze gevraagd
niet 1 van ze heeft Adam de eerste profeet genoemd

of heeft iedereen het fout en alleen hij heeft het goed?? :?

Anand 03-18-2005 02:14 PM

Quote:

Het houd je wel bezig he die islam al je postings gaan er over.
maar goed je brengt me op een idee :mrgreen:

nog een topic erover :idea:
ff kijken

valentijn 03-18-2005 03:06 PM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

Vrijheid van meningsuitig of paste dat niet in je straatje :lol: *:lol:
precies vrijheid van meningsuiting
er was daarom ook geen enkele hindoe die jou begon uit te schelden als reactie daarop 8)

eindelijke een moslim die vrijheid van meningsuiting uit kan spreken
:love:[/b]
Blijkbaar moet je nog veel leren wat jij nu doet doen ze op de kleuterschool stukjes uit een tekst halen en dan iemand aanvallen je begint wel erg op een fundamentelist te lijken,alleen het trieste is dat je het zelf niet ziet :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh: :bleh:

Sherazade 03-23-2005 06:53 PM

Quote:

Originally posted by rachaad+--><div class='quotetop'>QUOTE(rachaad)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Sherazade
Quote:

Los van de vraag of de gehele Koran (100%) letterlijk het woord van God is

Je stelt de vraag niet, maar je zegt dus dat het niet letterlijk van allah komt, of bedoel je iets anders ?[/b]
Ik schreef dat het de vraag is of de gehele Koran letterlijk het woord van God is.

rachaad 03-25-2005 02:14 PM

Quote:

Originally posted by Sherazade

Ik schreef dat het de vraag is of de gehele Koran letterlijk het woord van God is.

En,heb je daar al een mening over ?

Sherazade 04-03-2005 04:39 PM

Quote:

Originally posted by rachaad+--><div class='quotetop'>QUOTE(rachaad)</div>
Quote:

En,heb je daar al een mening over ?[/b]
Ah, dat heb ik eerder gelezen in deze topic...

<!--QuoteBegin-rachaad

Sherazade, ik zou graag meer willen weten over je mening danwel hetgeen waar je het niet mee eens bent,
Ik hoop dat je hieroe bereid bent, alhoewel je niet weet waar je precies moet beginnen :P

Datum: 14 november. En het is nu al april. Ik heb de afgelopen maanden in reactie op je verzoek twee punten in je post genoemd waar ik het niet mee eens was (dat het niet in de eerste sura, in Sura Fatiha, kon staan, n dat de Koran niet in n maand geopenbaard kan zijn, zoals je eerder wel schreef) en je hebt daarna inderdaad die twee punten uit je post veranderd...Nog een keer over iets anders beginnen en we zijn wr maanden verder...

rachaad 04-06-2005 12:28 PM

Quote:

Originally posted by Sherazade

Datum: 14 november. En het is nu al april. Ik heb de afgelopen maanden in reactie op je verzoek twee punten in je post genoemd waar ik het niet mee eens was (dat het niet in de eerste sura, in Sura Fatiha, kon staan, n dat de Koran niet in n maand geopenbaard kan zijn, zoals je eerder wel schreef) en je hebt daarna inderdaad die twee punten uit je post veranderd...Nog een keer over iets anders beginnen en we zijn wr maanden verder...

Ok, ik ben wel bereid sneller te reageren in het vervolg, het is me alleen de laatste tijd niet zo goed afgelopen.
Maar dat is niet helemaal waar, het mag nu wel april zijn, ik heb mijn ongelijk al toegegeven in feb, is wel ff een verschil v bijna 2 maanden, alhoewel ik het idd heel lang heb laten duren

All times are GMT. The time now is 06:31 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved