Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De Islam: Een religie als alle anderen! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=485)

Anand 03-18-2005 09:45 AM

Quote:

Originally posted by Anwar Puttarjee+--><div class='quotetop'>QUOTE(Anwar Puttarjee)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Virgo
Quote:

ik ben naar de presentatie van de \"vertaalde\" koran geweest was heel intresant. waarom wordt er eigenlijk zo tegen Ahmaddiya 's aangekeken ?
Omdat zij in een oplichter Ahmad Mirza Weet-ik-veel-wat geloven als laatste profeet (die ergens in de 19ste opdook met zijn beweringen, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de Engelsen) en in zijn innovaties, terwijl in de Heilige Qur'aan zelf en in de Hadith wordt aangegeven dat Profeet Muhammed (saw) de Zegel der Profeten is. Er zouden dus geen profeten meer zijn na hem (saw). Zij geloven volgens de moslims in een leugen en worden om die reden niet als moslim erkend.[/b]
ik heb nog nooit hindoes op dit forum tegen een ander forum zien zeggen
dat zij geen hindoes zijn

moslims veroordelenn andere moslims wel tot ongelovigen
bravo :clap:

islam is vrede :laughing:

Neo 03-18-2005 09:54 AM

Quote:

Originally posted by Anand+--><div class='quotetop'>QUOTE(Anand)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Anwar Puttarjee@
<!--QuoteBegin-Virgo

Quote:

Quote:

ik ben naar de presentatie van de \"vertaalde\" koran geweest was heel intresant. waarom wordt er eigenlijk zo tegen Ahmaddiya 's aangekeken ?

Omdat zij in een oplichter Ahmad Mirza Weet-ik-veel-wat geloven als laatste profeet (die ergens in de 19ste opdook met zijn beweringen, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de Engelsen) en in zijn innovaties, terwijl in de Heilige Qur'aan zelf en in de Hadith wordt aangegeven dat Profeet Muhammed (saw) de Zegel der Profeten is. Er zouden dus geen profeten meer zijn na hem (saw). Zij geloven volgens de moslims in een leugen en worden om die reden niet als moslim erkend.

islam is vrede :laughing:[/b]
Je moet er wel in blijven geloven ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rachaad 03-18-2005 10:47 AM

Quote:

Originally posted by Ghost...
[b]Ik zal maar de volwassene zijn en je vragen die je gesteld hebt, beantwoorden sinds je de mijne niet durft te beantwoorden. Wel ja, misschien hierna wel, hoewel ik dat betwijfel.

Zoals je zelf hier zegt: Waarom noemen de soennieten niet-moslims kafier? Kafier betekent ongelovige. Niet moslims betekent mensen die geen moslims zijn, dus ongelovige zijn, dus kafier zijn, toch?
Vrouwen worden niet onderdrukt. Als jij denkt dat zij dat wel worden, wil ik hier graag voorbeelden van. Je hoeft niet aan te komen met familie gebeurtenissen, dat het is voorgekomen in je familie. Ik wil echte feiten zien. Het komt weleens voor dat een allochtoon iemand in mekar mept, maar dat wil dan niet zeggen dat alle allochtonen zo zijn.
En waarom haat tegenover homo's? Ik zou het geen haat noemen. De Islam heeft zo zijn regels over het geslacht en Allah (swt) heeft niet voor niets Adam (as) en Eva geschapen. Volgens mij niet 2 Adam (as) of 2 Eva
Als iemand homo's haat tot aan het bot, moet je bij de marokkanen en turken kijken.

kleine toevoeging: het homo/lesbi zijn staat ook als een van de voorwaarden voor het naderen van de Dag des Oordeels, oftwel, het eind

valentijn 03-18-2005 10:56 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Anwar Puttarjee@
<!--QuoteBegin-Virgo

Quote:

Quote:

Omdat zij in een oplichter Ahmad Mirza Weet-ik-veel-wat geloven als laatste profeet (die ergens in de 19ste opdook met zijn beweringen, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de Engelsen) en in zijn innovaties, terwijl in de Heilige Qur'aan zelf en in de Hadith wordt aangegeven dat Profeet Muhammed (saw) de Zegel der Profeten is. Er zouden dus geen profeten meer zijn na hem (saw). Zij geloven volgens de moslims in een leugen en worden om die reden niet als moslim erkend.

islam is vrede :laughing:[/b]
Het houd je wel bezig he die islam al je postings gaan er over.
En ff over dat van de hindoeisme vind ik niet zo gek dat ze elkaar niet veroordelen dat geloof is zo abstracht en divers dat je er alle kanten mee op kan met al zijn goden.
Nee hindoeisme is vrede en tolerantie als ze het van jou postings moeten hebben zie ik het somber in voor de hindoeisme :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Anand 03-18-2005 11:56 AM

Quote:

Originally posted by Neo+--><div class='quotetop'>QUOTE(Neo)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Anand
Quote:

ik heb nog nooit hindoes op dit forum tegen een ander forum zien zeggen *

moslims veroordelenn andere moslims wel tot ongelovigen *
bravo *:clap: *

islam is vrede *:laughing:

Je moet er wel in blijven geloven ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/b]
:mrgreen:
ja toch
als je ziet hoe moslims andere moslims hier veroordelen
dan denken we allemaal: islam is vrede 8)

Anand 03-18-2005 11:58 AM

Quote:

Originally posted by valentijn
ik benHet houd je wel bezig he die islam al je postings gaan er over.
En ff over dat van de hindoeisme vind ik niet zo gek dat ze elkaar niet veroordelen dat geloof is zo abstracht en divers dat je er alle kanten mee op kan met al zijn goden.
Nee hindoeisme is vrede en tolerantie als ze het van jou postings moeten hebben zie ik het somber in voor de hindoeisme :laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing:

nee niet al mijn postings gaan over islam :dance:

jij had toch hindoes koeienterroristen genoemd
dus kom jij maar niet praten

valentijn 03-18-2005 12:01 PM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Neo@
<!--QuoteBegin-Anand

Quote:

Quote:

ik heb nog nooit hindoes op dit forum tegen een ander forum zien zeggen *

moslims veroordelenn andere moslims wel tot ongelovigen *
bravo *:clap: *

islam is vrede *:laughing:

Je moet er wel in blijven geloven ja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:
ja toch
als je ziet hoe moslims andere moslims hier veroordelen
dan denken we allemaal: islam is vrede 8)[/b]
Je haalt je eigen hindoeisme naar beneden door alleen maar met de islam bezig te houden,bye the way weet je dat je op deze manier vreemd gaat met een ander geloof dat doe je alleen maar als je eigen geloof je niet bevredigd :lol: :lol: :lol: :lol:

valentijn 03-18-2005 12:02 PM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

ik benHet houd je wel bezig he die islam al je postings gaan er over.
Nee hindoeisme is vrede en tolerantie als ze het van jou postings moeten hebben zie ik het somber in voor de hindoeisme :laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing: *:laughing:

nee niet al mijn postings gaan over islam :dance:

jij had toch hindoes koeienterroristen genoemd
dus kom jij maar niet praten[/b]
Vrijheid van meningsuitig of paste dat niet in je straatje :lol: :lol:

Anonymous 03-18-2005 12:07 PM

Quote:

Originally posted by Reza
Grappig is nu dat er 3 personen hebben gereageerd en dat er 3 verschillende antwoorden uitkomen. Hoewel geen van jullie het helemaal fout heeft, moet ik dus zeggen dat Sita inderdaad gelijk heeft en vreemdgenoeg heb ik haar dit nooit verteld. *

Adam is de eerste profeet geweest volgens Allah daar hij de eerste was die God's wil openbaarde aan de mens.

8)
Zo goed van mij! 8)

Respect to all the religions! Peace y'all! 8)

Faya-kroitie 03-18-2005 12:17 PM

Moslimboys/girls:

Vraag een subforum bij IF en behandel islam daarin. Op deze manier blijven jullie in een cirkel discussieren.

Good luck.

All times are GMT. The time now is 12:46 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved