Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De Islam: Een religie als alle anderen! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=485)

pokiewokie 03-13-2005 05:06 PM

Quote:

Originally posted by Kannadiga

Wat zou je ervan vinden als Nederlanders Hitler een held vinden? *

Dat jij Hitler met Bin Laden vergelijkt zegt genoeg over je onwetendheid. :)

Dus als je niet meekrijst met dommige hindoes zit je meteen in een identiteitscrisis? Niet mijn logica.

pokiewokie 03-13-2005 05:07 PM

Quote:

Originally posted by valentijn

Het spijt me voor je verlies,maar ik zou zeggen zoek proffesionele hulp inplaats van steeds zielig te doen op de forum.
Ik zou je dit ook willen zeggen scheer niet iedereen over 1 kam omdat je iemand hebt verloren hoe erg dat ook is :wink:

:mrgreen: !

valentijn 03-13-2005 05:08 PM

Quote:

Originally posted by pokiewokie+--><div class='quotetop'>QUOTE(pokiewokie)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Kannadiga
Quote:

Dat jij Hitler met Bin Laden vergelijkt zegt genoeg over je onwetendheid. :)

Dus als je niet meekrijst met dommige hindoes zit je meteen in een identiteitscrisis? Niet mijn logica.[/b]
:lol:

DeSi MaDneSz 03-13-2005 06:00 PM

Quote:

Originally posted by pokiewokie+--><div class='quotetop'>QUOTE(pokiewokie)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-DeSi MaDneSz
Quote:

jah hoor alsof er alleen volgens de islam een hel bestaat... *zucht*...

leef jij ook nog[/b]
uhhh... best wel jah.. wie ben jij eigenlijk ?

Anand 03-15-2005 04:42 PM

Quote:

Originally posted by valentijn+--><div class='quotetop'>QUOTE(valentijn)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Kannadiga
Quote:

Je zou zelf maar een slachtoffer zijn van zo'n laffe aanval van moslimextremisme. Ik walg van het extremisme. Ik heb zelf eens een kennis verloren aan het extremisme.
Waarom altijd zo'n haat? Zit je in een identiteitskrisis of zo?
Dan is het gauw met ons gedaan.

Het spijt me voor je verlies,maar ik zou zeggen zoek proffesionele hulp inplaats van steeds zielig te doen op de forum.
Ik zou je dit ook willen zeggen scheer niet iedereen over 1 kam omdat je iemand hebt verloren hoe erg dat ook is :wink:[/b]
precies

islam is vrede 8)

Virgo 03-16-2005 04:31 PM

Quote:

Originally posted by Naina+--><div class='quotetop'>QUOTE(Naina)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-NiniBeebie
Quote:

Vele moslim's hier in Nederland hebben vaak de neiging om anderen kafier te noemen. Volgens vele ben ik ook geen goeie moslim... *
Ze kijken niet naar zichzelf... ik ken veel moslims die zo heilig spelen maar liegen, stelen als geen ander. Ik heb geleerd als moslim zijnde dat je een ander geen kafier mag noemen. Je hart moet rein zijn. Je mag geen moorden plegen... de enige die het leven van iemand mag nemen is God. Vrouwen zijn gelijk aan mannen... Als iemand vind dat ik geen moslim ben door mijn denkwijze... dan is dat niet mijn probleem.

Ahmaddia's worden gezien als ongelovigen door de soennieten... *Ahmaddiya's zijn moslim's maar gaan met de tijd mee... *

Waarom zien wij (Ahmaddiya's) de soennieten wel als moslim terwijl de soennieten ons zien als kafier (ongelovigen) ?

Ik hoor wel eens dat er een fatwah is uitgeroepen dat Ahmaddiya's geen moslim zijn... nu is mijn vraag... DOOR WIE is die Fatwah uitgeroepen?? Juist door de Soennieten. Een mens kan niet voor een ander beslissen wat hij wel of niet is. *

Waarom weten de soennieten altijd alles?? Ik heb weleens iets gehoord wat een \"geleerde\" Soenniet zei over Hindoe's \"waarom worden hindoe's gecremeerd? Ze worden daar boven toch verbrand in de hel\" Ik kan me daar zo ongelooflijk kwaad om maken. Waarom weten Soennie's alstijd alles?? *

Soennieten hebben geen respect voor de mens...maar willen wel respect krijgen. *
Dit zeg ik omdat ik veel dingen heb meegemaakt als Ahmaddiya zijnde... *

Ik lok geen onenigheid uit maar ik spreek uit eigen ervaring...

http://islamforum.vrijspraak.org/viewtopic.php?t=1878

Ik zag hier pas een docu over op ned. 1 over de soenies en de amadya's.
Soenies hebben echt een extreme denkwijze. Ik schrok er wel van. Terwijl de amadya's ongeveer dezelfde denkwijze hebben zoals de hindoes. Dat was mijn conclusie.[/b]
ik ben naar de presentatie van de "vertaalde" koran geweest was heel intresant. waarom wordt er eigenlijk zo tegen Ahmaddiya 's aangekeken ?

Ghost... 03-16-2005 05:01 PM

Aan Nieniebeebie mijn vraag:
Ooit jezelf afgevraagd waarom Ahmaddiya's eigenlijk geen Hadj mogen doen?
Je kunt je dan wel wijs maken dat de Soennietten het zeggen, maar denk nou eens verder na?

En de soennietten hebben geen extreme denkwijze. Jullie volgen wel het nieuws maar niet de hele nieuws!
Men vindt het heerlijk als er negatief wordt gesproken over de Islam, maar als blijkt dat het fout is, nou zo ver kunnen mensen niet kijken!
Wie van jullie heeft uberhaupt de moeite genomen om te klikken op de url van Rachaad??

En weet je waarom men het varken eten verbiedt is de Islam?
Lijkt wel dat je iets goedpraat door te zeggen dat anderen liegen en stelen.
Maar daar ga ik niet verder over.Zou laf van me zijn. Je leeft zoals je bent, bent wat je eet en zult doodgaan zoals je geleefd hebt.

Anwar Puttarjee 03-16-2005 05:03 PM

Quote:

Originally posted by Virgo
ik ben naar de presentatie van de \"vertaalde\" koran geweest was heel intresant. waarom wordt er eigenlijk zo tegen Ahmaddiya 's aangekeken ?
Omdat zij in een oplichter Ahmad Mirza Weet-ik-veel-wat geloven als laatste profeet (die ergens in de 19ste opdook met zijn beweringen, hoogstwaarschijnlijk in opdracht van de Engelsen) en in zijn innovaties, terwijl in de Heilige Qur'aan zelf en in de Hadith wordt aangegeven dat Profeet Muhammed (saw) de Zegel der Profeten is. Er zouden dus geen profeten meer zijn na hem (saw). Zij geloven volgens de moslims in een leugen en worden om die reden niet als moslim erkend.

Anwar Puttarjee 03-16-2005 05:26 PM

[quote][b]
Je kunt je dan wel wijs maken dat de Soennietten het zeggen, maar denk nou eens verder na?

En de soennietten hebben geen extreme denkwijze. Jullie volgen wel het nieuws maar niet de hele nieuws!
Men vindt het heerlijk als er negatief wordt gesproken over de Islam, maar als blijkt dat het fout is, nou zo ver kunnen mensen niet kijken!
Wie van jullie heeft uberhaupt de moeite genomen om te klikken op de url van Rachaad??

Maar daar ga ik niet verder over.Zou laf van me zijn. Je leeft zoals je bent, bent wat je eet en zult doodgaan zoals je geleefd hebt. :clap:

NiniBeebie 03-16-2005 05:44 PM

Quote:

Originally posted by Ghost...

Maar daar ga ik niet verder over.Zou laf van me zijn. Je leeft zoals je bent, bent wat je eet en zult doodgaan zoals je geleefd hebt.

De soennieten denken dat ze god zelf zijn

Geen extreme denkwijze????
Waarom zien en noemen ze niet moslims dan kafier? Waarom worden vrouwen zo onderdrukt bij de soennieten?? Waarom zo een haat tegen homo's???? Respect??????????????????? Waar is jullie respect gebleven??
Jullie hebben voor niemand respect maar zodra er een man met een baard langskomt dan buigen jullie....

Goed als ik geen moslim ben volgens jullie omdat ik Ahmaddiya ben dan ben ik maar geen moslim... dan ben ik liever een niet-moslim dan een soenniet...

Dan ben jij zeker een schaap :lol:

Mijn standpunt is... als je een goede moslim wilt zijn moet je niet in Europa wonen... dan moet je gaan wonen in het midden oosten! Tegenwoordig zit in alle produkten dierlijk vet...en ja dat is ook varkensvet, dus wie komen jullie voor de gek houden?! :lol:

Ik doe er tenminste niet scheinheilig over...

All times are GMT. The time now is 02:46 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved