Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De Islam: Een religie als alle anderen! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=485)

Chaand 03-11-2005 11:25 PM

Quote:

Originally posted by Kannadiga
Quote:

De Islam staat voor vrede, als men dat niet wist, maar de mensen, die dingen doen uit de naam van God, zullen branden in hel, omdat hun juist laten zien dat dit wel een deel is van de Islam, terwijl dit helemaal niet zo is.

Hoe kan de Islam staan voor vrede als die religie mensen laat branden in de hel? Ik vind dit nogal tegenstrijdig.

5 min afkoelen. 8)

pokiewokie 03-12-2005 01:01 PM

Quote:

Hoe kan de Islam staan voor vrede als die religie mensen laat branden in de hel? Ik vind dit nogal tegenstrijdig.

Voor vrede zijn en zondaars straffen sluit elkaar niet uit, gaat prima samen zelfs.

Anwar Puttarjee 03-13-2005 01:44 AM

Quote:

Originally posted by pokiewokie+--><div class='quotetop'>QUOTE(pokiewokie)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Kannadiga
Quote:

Voor vrede zijn en zondaars straffen sluit elkaar niet uit, gaat prima samen zelfs.[/b]
:clap:

Kannadiga 03-13-2005 09:24 AM

Quote:

Originally posted by pokiewokie+--><div class='quotetop'>QUOTE(pokiewokie)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Kannadiga
Quote:

Voor vrede zijn en zondaars straffen sluit elkaar niet uit, gaat prima samen zelfs.[/b]
Ik kan het nut ervan niet in zien. Vrede krijg je niet door angst aan te praten met hellestraffen. Ik vind het persoonlijk een kinderlijke voorsteling. Een wrede god die zijn kinderen eeuwig laat branden, en dan alleen omdat ze niet in hem geloven. Dat doet een democratische regering niet eens met zijn "onderdanen". Laat staan een god van vrede.

Hein 03-13-2005 11:54 AM

Quote:

Originally posted by Anwar Puttarjee+--><div class='quotetop'>QUOTE(Anwar Puttarjee)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by pokiewokie@
<!--QuoteBegin-Kannadiga

Quote:

Quote:

Voor vrede zijn en zondaars straffen sluit elkaar niet uit, gaat prima samen zelfs.

:clap:[/b]
Maar wie zijn de zondaars de ongelovige (niet islamieten) toch :?
Dus over welke vrede hebben ze niet de vrde onder de mensen maar alleen onder hun religie toch?

DeSi MaDneSz 03-13-2005 12:39 PM

Quote:

Originally posted by Kannadiga+--><div class='quotetop'>QUOTE(Kannadiga)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by pokiewokie@
<!--QuoteBegin-Kannadiga

Quote:

Quote:

Ik kan het nut ervan niet in zien. Vrede krijg je niet door angst aan te praten met hellestraffen. Ik vind het persoonlijk een kinderlijke voorsteling. Een wrede god die zijn kinderen eeuwig laat branden, en dan alleen omdat ze niet in hem geloven. Dat doet een democratische regering niet eens met zijn "onderdanen". Laat staan een god van vrede.[/b]
jah hoor alsof er alleen volgens de islam een hel bestaat... *zucht*...

pokiewokie 03-13-2005 01:00 PM

Quote:

Ik kan het nut ervan niet in zien.

Ik wel. Houdt het volk enigszinds in het gareel, werkt al duizenden jaren. Daar veranderen lamers als jij weinig aan. :)

pokiewokie 03-13-2005 01:01 PM

Quote:

Originally posted by DeSi MaDneSz

jah hoor alsof er alleen volgens de islam een hel bestaat... *zucht*...

leef jij ook nog

Kannadiga 03-13-2005 02:29 PM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-Kannadiga
Quote:

Ik kan het nut ervan niet in zien.

Ik wel. Houdt het volk enigszinds in het gareel, werkt al duizenden jaren. Daar veranderen lamers als jij weinig aan. :)[/b]
Houdt het volk dom en onderdrukt. Als dit religie is ben ik 1000 maal liever atheist. Mensen die hun leven geven voor hun god om zo in een verzonnen hemel te komen. Al die dreigingen van hemel en hel (in wat voor religie ook) is de bron van heel veel kwaad.

pokiewokie 03-13-2005 02:51 PM

Nee.
Moraalloos-atheisme is dé bron van al het kwaad.
Heb trouwens meer sympathie voor mensen die hun leven geven voor god, dan voor laffe collaborateurs.

Go mujahideen! 8)

All times are GMT. The time now is 01:31 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved