Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De Islam: Een religie als alle anderen! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=485)

Hein 03-09-2005 03:30 PM

Quote:

Originally posted by Heineken+--><div class='quotetop'>QUOTE(Heineken)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Ghost...
Quote:

Wie gaat je dat dwingen? Je vrouwtje? De familie? De imam? God?
Vanwaar komt deze informatie nu weer?

Jongen laat ik me bek niet open doen ja want je weet het donders goed :evil:[/b]

Maar je hebt uitzonderingen maar dan heeeeel zeldzaam

Faya-kroitie 03-09-2005 03:30 PM

Quote:

Originally posted by Heineken+--><div class='quotetop'>QUOTE(Heineken)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Ghost...
Quote:

Jongen laat ik me bek niet open doen ja want je weet het donders goed :evil:[/b]
...............Ghost, zeg "Nikaah" jou iets. Islamitisch huwelijk (Nikaah) dat is "Serja" (islamitische wetgeving). :think:

Ghost... 03-09-2005 03:33 PM

Volgens mij horen de mensen hier maar wat. Hetzelf ervaren, daar gaat het om.
Sinds wanneer verplicht iemand je om van geloof te bekeren? En wie verplicht het je?
Met 'het is toch zo..', koop je niets.

En ik wil niet nog iemands ''bek'' open laten trekken, want blijkbaar komt er toch niets goeds uit.

Hein 03-09-2005 03:37 PM

Quote:

Originally posted by Ghost...
Sinds wanneer verplicht iemand je om van geloof te bekeren? En wie verplicht het je?

En ik wil niet nog iemands ''bek'' open laten trekken, want blijkbaar komt er toch niets goeds uit.

Nogmaals Ghost je heb het over hetzelf ervaren jongen ik zal je zeggen dat ik die ervaring heb en van heel dicht bij en ook van veraf ik weet dondersgoed wat er met die hindoes zijn gebeurd en hoe ze onderdruk hebben moeten trouwen :evil: Omdat ze ander niet geaccepteerd zouden worden in de familie ZELF HUN HINDOE NAAM WERD ZE ONTNOMEN EN KREGEN EEN MOLSIM NAAM AANGESMEERD VUILE VIESE VARKENS ZIJN HET DIE MOSLIM DIE TOT DIT IN STAAT ZIJN :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

zo ik heb gesproken en kom niet met je ervaringen etc etc etc Ghost
kleine snotaap

Anand 03-09-2005 03:37 PM

Quote:

Originally posted by Ghost...

de islam verplicht een moslim om met een moslim te trouwen

Faya-kroitie 03-09-2005 03:39 PM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie+--><div class='quotetop'>QUOTE(Faya-lobie)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Heineken@
<!--QuoteBegin-Ghost...

Quote:

Quote:

Jongen laat ik me bek niet open doen ja want je weet het donders goed :evil:

...............Ghost, zeg "Nikaah" jou iets. Islamitisch huwelijk (Nikaah) dat is "Serja" (islamitische wetgeving). :think:[/b]
...............Ghost leest dit eerst. Je begeef je op glad is.

NiniBeebie 03-09-2005 03:40 PM

Ik ben moslim... Ik trouw met een hindoe maar hij hoeft geen moslim te worden, sterker nog ik WIL NIET dat hij moslim word... Mijn pa heeft ook gezegd dat geloof geen enkele rol mag spelen bij ons huwelijk!

Hein 03-09-2005 03:41 PM

Quote:

Originally posted by NiniBeebie
Ik ben moslim... Ik trouw met een hindoe maar hij hoeft geen moslim te worden, sterker nog ik WIL NIET dat hij moslim word... Mijn pa heeft ook gezegd dat geloof geen enkele rol mag spelen bij ons huwelijk!
het zijn niet veel moslims die zo denken Ninibeebie maar helaas nog steeds te weinig.

Anand 03-09-2005 03:41 PM

Quote:

Originally posted by NiniBeebie
ga je dan wel die moslimhuwelijk doen

NiniBeebie 03-09-2005 03:42 PM

Quote:

Originally posted by Anand+--><div class='quotetop'>QUOTE(Anand)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-NiniBeebie
Quote:

ga je dan wel die moslimhuwelijk doen[/b]
Nope... misschien wel op zn hindoe... maar ik word door niemand gedwongen :wink:

All times are GMT. The time now is 05:22 AM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved